Dragi učenici,
na poveznici
https://potvrde.skole.hr/login
koristeći svoj AAI@EduHr identitet
možete preuzeti i ispisati
potrebne potvrde.
AZOO objavila je radne materijale i radionice pripremljene za provođenje Kurikuluma zdravstvenog odgoja na satu razrednika. Materijali i radionice podijeljeni su u četiri kategorije prema modulima Živjeti zdravo, Prevencija ovisnosti, Prevencija nasilničkog ponašanja i Spolna/rodna ravnopravnost i odgovorno spolno ponašanje. Sadržaje i teme zdravstvenog odgoja razrednici će realizirati kada procijene da to mogu izvesti, sami ili u suradnji sa stručnim suradnicima škole i liječnicima školske medicine. Kurikulumom nije zadano kada će sadržaji tijekom školske godine biti izvođeni.
Radne materijale možete preuzeti ovdje!
Odsjek za međunarodnu suradnju Agencije za odgoj i obrazovanje, u sklopu bilateralne suradnje Republike Hrvatske i Republike Austrije, a u suradnji s Uredom austrijske koordinatorice za prosvjetnu suradnju, započeo je projekt stručnog usavršavanja Strategije učenja i poučavanja hrvatskog jezika kao inoga jezika (2011–2012).
Projekt je predstavljen 24. siječnja 2011. godine u Velikoj dvorani Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i održan je pri modulu stručnog usavršavanja. Svrha Projekta je osigurati stručno usavršavanje za učitelje i nastavnike hrvatskoga jezika, učitelje razredne nastave i stručne suradnike koji poučavaju učenike koji ne znaju ili nedostatno znaju hrvatski jezik, a imaju pravo na školovanje u Republici Hrvatskoj. Na predstavljanju projekta voditeljica projektnog tima Sanja Milović, viša savjetnica za međunarodnu suradnju AZOO-a, naglasila je da je projekt pokrenut na inicijativu učitelja i nastavnika koji su iskazali potrebu za takvim oblikom stručnog usavršavanju, jer svake godine imaju sve više učenika kojima hrvatski jezik nije materinski jezik. Ravnatelj Agencije za odgoj i obrazovanje Vinko Filipović istaknuo je da je zadaća Agencije pomoći odgojno-obrazovnim radnicima da nadograde stečene kompetencije te je upravo zbog toga pokrenut ovaj projekt.
Voditeljica projekta Marijana Češi, viša savjetnica za hrvatski jezik, pojasnila je da su ciljevi projekta osposobiti 30 nastavnika, učitelja, stručnih suradnika i savjetnika Agencije za poučavanje hrvatskog jezika kao inoga jezika, izrada nastavnih materijala za učenje i poučavanje hrvatskog jezika kao inoga jezika te izrada prijedlog daljnjih projekata ili programa stručnog usavršavanja na tom području.
Potrebu ovakvog načina stručnog usavršavanja prepoznali su u Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa i u Gradskom uredu za obrazovanje, kulturu i šport Grada Zagreba i uključili su se u provođenje projekta kao pokrovitelji. Za potrebe provedbe programa stručnog usavršavanja angažirani su hrvatski i austrijski stručnjaci u području jezika i poučavanja materinskoga jezika kao inoga jezika u multikulturalnom okružju. Sudionici Projekta su viši savjetnici Agencije za odgoj i obrazovanje, učitelji i nastavnici hrvatskoga jezika, učitelji razredne nastave i stručni suradnici osnovnih i srednjih škola, ukupno 30 sudionika. Tijekom Projekta provodit će se različite aktivnosti: četiri dvodnevna modula, međumodularni projektni zadaci, završna konferencija, izrada materijala za učenje i poučavanje hrvatskog kao inoga jezika.
Na prvom modulu usavršavanja, održanom 24. i 25. siječanja 2011. godine, među ostalim, predavanja su održali dr. sc. Zrinka Jelaska, prorektorica za znanost Filozofskog fakulteta u Zagrebu, koja je sudionike skupa upoznala sa dosadašnjim hrvatskim iskustvima u poučavanju hrvatskog jezika kao inoga jezika, s austrijskim iskustvima poučavanja njemačkog jezika kao inoga jezika upoznala ih je dr. sc. Brigitta Busch, a o važnosti međukulturalne kompetencije u mješovitim razredima predavanje je održala dr. sc. Jasna Novak Milić.
Vijest i fotografija su preuzeti s internetskih stranica Agencije za odgoj i obrazovanje.