Dragi učenici,
na poveznici
https://potvrde.skole.hr/login
koristeći svoj AAI@EduHr identitet
možete preuzeti i ispisati
potrebne potvrde.
U školskoj knjižnici su, 12. studenoga povodom Mjeseca hrvatske knjige održane posebne aktivnosti s učenicima 4. Š razreda. Ovogodišnja tema "Pričaj mi" povezala je učenike s književnim djelom Franza Kafke Preobrazba omogućivši im da tijekom analize ovog složenog, simbolikom prožetog teksta i osobne priče istraže i podijele vlastita iskustva promjene.
Profesorica hrvatskog jezika I. Babić pripremila je učenike razgovorom o djelu na satu lektire. Diskusija o Preobrazbi bila je temelj za dublje razumijevanje kako književnost može reflektirati i inspirirati osobne životne preobrazbe. Učenici su tijekom sata otkrivali motive i simboliku Kafkine priče te promišljali o značenju naglih promjena i izazovima koji s njima dolaze.
Psihologinja M. Majurec pridružila se aktivnostima razgovarajući s učenicima o njihovim vlastitim iskustvima promjene. Kroz otvoreni dijalog učenici su podijelili iskustva o tome kako su se oni sami "preobrazili" tijekom svog srednjoškolskog obrazovanja – od prilagodbe na novu školu i prijatelje do osobnog rasta i sazrijevanja. Ovaj je razgovor otvorio prostor za dijeljenje izazova i osjećaja, ali i pronalaženje zajedničkih točaka među učenicima koji su prošli slične preobrazbe.
Knjižničarka T. Kolar Janković je, uz to, pripremila kviz koji je učenike potaknuo da se prisjete i razumiju ključne dijelove Kafkina djela. Osim kviza učenici su sudjelovali u kreativnoj radionici "Dovrši priču" gdje su imali priliku maštati i osmisliti drugačiji ulomak priče. Najuspješniji su učenici Lucija Ciglenec, Ante Šabić i Mihael Tudić nagrađeni. Ova je radionica potaknula učenike na kreativno izražavanje i razmišljanje o tome kako bi izgledala njihova verzija promjene u nekoj priči.
Aktivnosti su bile uspješan spoj književnosti, osobnog razvoja i kreativnog rada te pokazale kako književnost može biti most između umjetničkog izraza i stvarnog života pomažući učenicima da kroz priču bolje razumiju sebe i svijet oko sebe. (tkj)
Foto: I. B.