preskoči na sadržaj

Tehnička škola Virovitica

Login

Potvrde

Dragi učenici,

na poveznici

 https://potvrde.skole.hr/login

 koristeći svoj AAI@EduHr identitet

možete preuzeti i ispisati

potrebne potvrde.

    
        

 
Raspored zvonjenja


Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 4. 2011.

Ukupno: 501598
Ovaj mjesec: 1201
Ovaj tjedan: 523
Danas: 41
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Tehnička škola Virovitica sudjelovala u znanstvenom istraživanju Sveučilišta u Zadru


Tehnička je škola u razdoblju od listopada 2021. do travnja 2022. sudjelovala u znanstvenom istraživanju Sveučilišta u Zadru „Ličnost, emocije i radna uspješnost nastavnika-dinamička perspektiva“, koji je financirala Hrvatska zaklada za znanost. Istraživanje se provodilo uz suglasnost MZO-a i AZOO-a, a svrha mu je bila istražiti osobne karakteristike radne uspješnosti nastavnika koja se reflektira u kvaliteti poučavanja te stupnju ostvarenosti obrazovnih ishoda kod učenika. Svaki je nastavnik nasumično bio uparen s jednim razredom u kojemu predaje te su nastavnici i učenici ispunjavali online upitnik u četiri vremenske točke (listopad, prosinac, veljača, travanj-svibanj). U Tehničkoj je školi u istraživanju upareno 17 nastavnika i 17 razreda. Aktivnosti u provođenju projekta koordinirala je stručna suradnica psihologinja Melita Majurec.                 

Rezultate istraživanja (iz prvoga vala prikupljanja podataka) predstavila je nastavnicima doc.dr.sc. Aleksandra Huić, profesorica s Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu. U svom  izlaganju još jednom je zahvalila svim nastavnicima i učenicima koji su sudjelovali u projektu i bili dijelom od ukupno 1107 nastavnika i 19607 učenika iz cijele Hrvatske koji su sudjelovali u istraživanju.     

    

Što se može zaključiti iz onoga što su rekli nastavnici i učenici u prvom valu ispitivanja, u listopadu, na početku nastavne godine?

Nastavnici svoju profesionalnu dobrobit vide u tomu što su prilično zadovoljni svojim poslom, a samoefikasnost u tomu da uspješno upravljaju razredom, primjenjuju uspješne strategije poučavanja i uspješni su u motiviranju i uključivanju učenika te  najčešće doživljavaju pozitivne emocije koje spontano i izražavaju. Učenici su podjednako visoko procijenili sve kvalitete poučavanja svojih nastavnika: brigu, kontrolu, ocjenjivanje, jasnoću, dinamičnost nastave, poučavanje na zanimljiv način. Učenici također podjednako visoko procjenjuju svoju ponašajnu, kognitivnu i emocionalnu uključenost u nastavni proces. Tijekom nastave, pozitivne su emocije dominantnije od onih negativnih. Svakako će biti zanimljivo izvješće koje će obuhvatiti podatke iz svih faza istraživanja tijekom nastavne godine. (M. Majurec, prof.)





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju