Dragi učenici,
na poveznici
https://potvrde.skole.hr/login
koristeći svoj AAI@EduHr identitet
možete preuzeti i ispisati
potrebne potvrde.
Čitanje nas oplemenjuje
Statistike pokazuju da se u Hrvatskoj sve manje čita. Raspravljajući o čitanju istaknute su...
...sve prednosti i dobrobiti čitanja.
U raspravi je aktivno sudjelovalo 19 učenika podijeljenih u 6 grupa, a dva izvjestitelja pažljivo su pratila raspravu i zadane tvrdnje, vodili bilješke o načinu glasanja i argumentima. Nakon same debate iznijeli su svoje zaključke, sažetak i kritičko mišljenje.
Svaka grupa osmislila je minimalno dvije tvrdnje kojima je izrazila svoj stav slaganja, odnosno neslaganja te ih potkrijepila s barem tri argumenta.
Teze koje su jednoglasno usvojene: čitanje utječe na ponašanje pojedinaca i smanjuje stres, čitanje nas smiruje, poboljšava koncentraciju, povećava inteligenciju, potiče kreativnost, razvija maštu, unaprjeđuje znanje, pomaže u upoznavanju mjesta i kultura te nas mijenja. Čitanjem dobivamo više ideja za razgovor. bolje pamtimo,, učimo nove riječi i razvijamo nova mišljenja.
Teza čitanjem postajemo pametniji zbog različitih značenja pojma pametan nije jednoglasno usvojena te je u okviru postojeće potaknula još jednu raspravu.
Na kraju su učenici 2. M jednoglasno zaključili da čitanje oplemenjuje te da djecu treba potaknuti na čitanje od malih nogu jer tako šire i jačaju svoj rječnik, razvijaju analitičko i kritičko mišljenje.
Ako se još uvijek pitate zašto treba čitati poslušajte Lanu Večeru http://bitly.ws/hLGB i Mariju Glavati http://bitly.ws/hLGr .
Nika Ban i Lorena Jambrušić, 2. M