U listopadu 2023. godine učenici naše škole s profesoricom Vlatkom Hižman-Tržić uključili su se u međunarodni eTwinning projekt Interaktivne funkcije u STEM-u zajedno s učenicima i nastavnicama iz devet srednjih škola iz Hrvatske (Osijeka, Slatine, Koprivnice, Varaždina, Šibenika, Knina, Gimnazije Petra Preradovića Virovitica i Strukovne škole Virovitica), jedne škole iz Srbije i jedne škole iz Sjeverne Makedonije.
U projekt su bili uključeni učenici iz 2.M razreda: Lana Barnaki, Gabriela Presečan, Tina Smiljanić, Leo Bračun, Noa Belačić i Lucija Šokac te učenik 4.E razreda Antonio Ivić.
Učenici su proučavali i primjenjivali znanja o elementarnim funkcijama u nastavi matematike na drugačiji, moderniziran i zanimljiviji način pomoću digitalnih alata GeoGebra, Desmos i Arduino. Učenici su nadopunili i proširili svoja znanja usvojena na nastavi te povezali matematiku s ostalim obrazovnim područjima (fizika, kemija, biologija, itd.). Surađivali su i komunicirali s učenicima iz drugih škola te učili jedni od drugih.
Na prvom online sastanku učenici su prezentirali pravila ponašanja i sigurnost na internetu, a našu prezentaciju izradile su Gabriela Presečan i Tina Smiljanić.
Nakon izrade loga, nastavnici su na online sastancima educirali jedni druge o GeoGebri, Desmosu (Vlatka Hižman-Tržić) i Arduinu, a zatim su učenici educirali učenike. Uratke naših učenika u GeoGebri i Desmosu pogledajte na poveznicama:
https://www.geogebra.org/m/tdmy4wsf Graf Kvadratne funkcije, GeoGebra – Lana Barnaki, 2.M
https://www.geogebra.org/calculator/wzyupfcg Parabola, GeoGebra – Noa Belačić, 2.M
https://teacher.desmos.com/activitybuilder/custom/6444e4e5eac6826bd66ffe14 Trigonometrijske funkcije, Desmos – Antonio Ivić, 4.E
Dan sigurnijeg interneta 6. veljače učenici su obilježili izradom postera Zajedno za bolji internet u međunarodnim timovima od 3 do 5 učenika.
Također su osmislili i riješili zadatke Primjene funkcija u svakodnevnom životu – učenik jedne škole predložio je zadatak primjene, učenik druge škole predložio je rješenje, a učenik treće škole provjerio je točnost rješenja i možda drukčiji način rješavanja.
Dojmove o projektu opisala je Lana Barnaki iz 2.M: „Ovaj projekt jako mi se svidio i ispunio moja očekivanja. U početku sam mislila da će biti jako izazovno i zahtjevno, ali nakon nekog vremena shvatila sam da to ipak nije tako. Zahvalna sam na još jednom divnom iskustvu i definitivno svima preporučam da se priključe projektima.“
Čestitam svim učenicima koji su proučavali primjenu funkcija u STEM-u, a više o projektu možete pronaći na podstranici škole
https://ss-tehnicka-vt.skole.hr/projekti/etwinning/interaktivnefunkcijeustemu .
Vlatka Hižman-Tržić, prof.